Tuttar upptagett


Jag har beslutsångest. Så, ingen kamera än.

Har bestämt mig för vad jag vill ha, men ska bara vela lite först.. så den hinner ta slut.




Denna är min nya ringsignal.
Har en särskild förkärlek till fruktansvärda låtar.. flygresor. seee ;)

Sitter och letar jobb, ifall jag inte kommer in i höst. Vad vill jag göra då? O finns de ens på Gotland :o


Satt ute på uteplatsen o åt sushi ikvällssolen med älski o djuren, så himla mysigt <3


HELG nu! Måste firas med lite Ben & Jerry's Chocolate fudge brownie B)


På tal om glass, igår va jag på glassmagasinet. Dit ska man inte gå om man lider av beslutsångest (som jag) men det slutade med en kula pepparkaksglass o en kula bubblegumsglass :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0