Helgen i korthet


Helgen har gått fort. Som alltid.

I fredags va jag och Josse ute vid Tofta och badade hundarna. Bilder kommer B) Tog närmare 750st
Sen tog vi en ridtur på pållarna

Lördag följde jag med Josse  till Bunge o fotade när hon hoppade. Fan va kul det ser ut, vill också. Måste köpa fälttävlanshäst :P

Grillade både fredag o lördag, fredag hemma o lördag hos Josse. Glodde på Dumpad o sov ikapp :P

Kollade på jobb igår o skrev om cv:t och personliga brevet lite.
Trött jag blir på att det inte finns något här på Gotland. Bara sommarjobb.


Novas spårlina, snitslar o spårapporter kom i fredags. Vi har inte invigt dom än, men får bli nån dag i veckan!

Nu ska jag borsta tänderna o sen åka o jobba!


Jag är tokavundsjuk på alla studenter som får gå på bal o ha kul. Kan man inte få gå om sista året på gymnasiet?


Rivstart är världens skönaste morgongäng X)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0