Jao..


Schäferkurs påbörjad!
Åkte till norrbackaskolan med Micke, Sarah och hundarna. Mycket intressant kurs och jättetrevligt folk! känns bra.

Igår hade vi date med Sarah och Hera. Nova ville inte riktigt springa och idag var hon halt. Tyckte dock att det växlade på olika underlag, så tittade i tassen. Stackars liten hade fått ett enbarr rakt in i trampdynan.
Lätt åtgärdat var det ju iallafall :)

Blev sushi igårkväll. Har fått sushibegär!

Ute och ridit med Josse imorse. Fick prova Filur, det var roligt :)

Sen va vi på Dinsko och tittade på dom där förbannade skorna som jag inte kunnat släppa. Så jag har köpt hem dom nu och har 14 dagar på mig att bestämma mig om jag ska ha dom eller ej......
Såhär ser dom ut i varje fall, behålla eller ej?




Varit på rävhagen idag med o kollat på hopptävlingar. Blir så sugen att vara med själv!

Försöker få ihop allt. Dans, yoga, ridning, hunden m.m. efter hur jag jobbar. Men den förbannade yogan ställer till det. Den krockar antingen med jobb eller dans. Blir så trött.

Ska iväg på jobbet nu. Det kommer in en dålig katt.
O på tal om att jobba på helgen, det kan va himla bra med :)
Jag o Lasse opererade en hund som ätit en strumpa förra helgen. Nu när den kom in och tog stygnen, så hade de med sig en tårta för att visa sin uppskattning över att vi kom in o jobbade en söndagkväll. O inte vilken tårta som helst! Utan denna :D

.......


går tydligen inte att få över bilderna från ett usb-minne utan att ha en skiva med drivrutiner. Så det blir ingen bild. Men hursomhelst, tårtan såg ut som ett stort hundben! Så himla gulligt av dom :D


Nä, jobba var det. Sen kanske det blir New Moon ikväll! Den släpptes ju på dvd idag så Josse har inhandlat B)


Kommentarer
Postat av: mamma

Hej gumman!

Skitsnygga skor!!!!!!!!!men hur kan man gå i nåt sånt:-D

Hoppas allt går bra nu med hundkursen, tycker att du verkligen tar ansvar som hundägare, jag är stolt över dig ska du veta.

Kom nu ihåg att inte ta på dig för mycket, du vet hur lätt det är och hur dåligt man då kan må.



kramen till er alla

2010-03-21 @ 12:31:37
Postat av: Leia ♥

Så snygga skor! :)

2010-03-22 @ 11:07:09
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Rogge

Schushi kan jag inte ens stavas till men tycker om gammal sån, i form av surströmming och färsk i form av gravad lax =P kram

2010-03-23 @ 19:31:24
URL: http://thecosyboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0