TV för hela slanten


Happ..
Här var det förkylt.
Då blir det ju såklart massa tv-tittande. Igår var det dubbelavsnitt av världens roligaste Sverige värsta bilförare! Adam Alsing är helt underbar. Synd tyckte jag det var att den roliga farsan fick åka hem direkt, översättningen av hans dialakt var precis min humor :D

Jag blir så trött på tv-program som Lets Dance. Willy är kvar trots att han inte kan dansa, men svenska folket vill ju absolut ha kvar honom.
Stefan Sauk åkte ut ikväll o frågan på Aftonbladet lyder ju självfallet "Var det rätt att Stefan åkte ur?"
95% svarar "Nej, Willy borde ha åkt ut istället". Jamen varför röstar ni på Willy då!?

Jag visste redan att filmen 1408 var fruktansvärt märklig och långt ifrån bra, men ändå var jag tvungen att se den ikväll för att se om det fanns någon som helst logik i den.
Nej, det fanns det inte den här gången heller.
Första 30 min är faktiskt bra, men sen spårar den ju ur totalt. Tröttsamt.

Imorrn blir det Toftagården med jobbet. Ska bli himla trevligt! Hoppas bara jag mår bättre imorrn, annars lär jag ju somna efter ett glas vin B)


Det är himla synd att Australien är så långt bort!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0