Halsont :(


Jaha.. Blev nog inget klara-sig-från-förkyldning-när-alla-andra-är-sjuka-rekord... Börjar känna av både hals o näsa.

Hade precis borstat tänderna o kom på att jag hört att man ska gurgla whiskey för att slippa halsinfektioner. Hade tyvärr då ingen Whiskey, men hittade hallonbacardi i frysen. Tänkte att det måste väl gå lika bra.
Tog en rejäl klunk och upptäckte att det smakade förjävligt med tandkrämen, så drog väl in andan eller nåt. Lyckades då även svälja fel. Fy va det brände i näsa o hals!
Nu hoppas jag verkligen på att det var värt det B)


Människor... ibland orkar man bara inte med dom. Men, de var väl avsedda för mig att träna på. men nog gick de mig på nerverna allt, efter 45 min....


Fuskbyggarna var ju ingen hit precis. Halvdant program som liksom slutade mitt i handlingen.

Såg dating in the dark igår med. Förstår inte alls vitsen med det programmet. Om de tänkt att det inte skullebli ytligt så har dom ju verkligen misslyckats helt :D


Nu sover sambo o hund. Katten sitter o slickar frenetiskt på sin kattmyntaråtta. Det lär han väl göra i nån timme till, tills ruset lagt sig B)


I helgen blir det Kick-off. Sen avslutas den hos Josse med lite pizza o film.


Varför måste Oscarsgalan va mitt i natten? Kan dom inte bara kliva upp lite tidigare där borta!?


Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Blev du förkyld??

2010-03-05 @ 17:04:55
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0