Full rulle


Dansen blir bara värre o värre.

Vals, cha cha, jive, quick step, tango, salsa, jag vet..  lägg till fler steg på allihop, o så ännu mer, o ännu svårare!
Jag blir galen. Benen går kors o tvärs o hjärnan hänger inte med.

Många bollar i luften nu. Ska bli så skönt när högskoleprovet är avklarat.
Plugga, ridning, yoga, dans, pojkvän, hund, hundkurser, hem (städa, diska, tvätta m.m. m.m. m.m. ) o så ett jobb på det! :P
Nu är det mycket.

På fredag morgon bär det av uppåt! Då ska vi ha 1,5 v efterlängtad semester. men jag vet inte hur mycket semester det blir. Mycket resande som faktiskt, trots att man bara sitter ner, tar mycket på krafterna.
Några timmar sundsvall, nån dag rossön, nån dag sundsvall, nån dag rossön, nån dag sundsvall o sen hem.

Ja, det hade varit det optimala. Poängtera dock att det är nästan 25  mil mellan Rossön och sundsvall.
Så ja, vi får se hur mycket flaxande vi orkar.

Hoppas på skidor, skoter, partaj ( bla utekväll i junsele o dricka lite whiskey me gammpöjka) fiska, grilla korv o bara njuta av norrländsk vår!

Innan fredag ska vi bara hinna 100000 saker.


blä!



Kommentarer
Postat av: Rogge

Hej Marie DAHNiella Eliasson!!



Lite likt nu tycker jag, till å med överdrivit 3,5 mil =P



Ha de bra och kram på dig

2010-03-24 @ 22:17:02
URL: http://thecosyboy.blogg.se/
Postat av: Sandra

Maruuu! do me en tjänst! tipsa om mina bidrag på din blogg! det finns på min blogg, jag vill vinna!! =D



Tack!! krm

2010-03-25 @ 14:01:12
URL: http://sandralarssonfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0