Helgen


Igår va en bra dag :)
Vaknade upp till strålande sol, packade lite fika o så for jag, Micke o Nova till stranden :)
Josse kom också efter ett tag.

Micke brände sig på ryggen stackarn :(

Sen va jag o Josse ute och brände lite fett på hästarna.

Efter det film o Gino B)


Idag...

usch, vaknade på fel sida.

Efter massa hetsstädande å allmänt dåligt humör somnade jag om o vaknade efter en timme på rätt sida :)
Sen har vi varit ute i trädgården o trimmat o fixat. Sen städade vi inne o när detta äntligen va klart så kom vi på att vi hade tvättstuga ikväll med. Så ja, lördagen va klart bättre :P

Lite bilder från lördagen...

                   

Micke va fotograf o Josse vet jag inte om hon ville va med, så det blir nästan bara bilder på mig o Nova idag. O lite Josse o Micke :)


Snart kommer mamma o Roger :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0