Sushi


Nu är det helg

När jag slutade jobbet åkte vi o köpte Sushi, sen hämtade vi hund och kamera och åkte ut till högklint. Megamyys :D



Micke fick va fotograf idag, större delen av tiden iallafall B)


                   


Försöker lära mig lite photoshop, himla roligt!
Hittade nån rolig ljuseffektsfunktion som jag lekte lite med :P


     

Ni tänker förstås "Redan.. *gäsp*", men jag har aldrig sett denna funktion o tyckte den va jätterolig :D


I helgen ska vi dubbeldejta med Sarah o Johannes. Det blir basta, grilla o pimpla vin!

Tänkte försöka ta mig ut på nån ridtur med Josse också, men beror på vad bilen tycker. . . . .

Imorrn ska jag o Nova på klubben o träna med Schäferklubbsgänget :) Det var ett tag sen nu, vi behöver verkligen det!

HELG


Kommentarer
Postat av: Liisa

Oh, ljuseffekten var ju häftig, vart hitta du de??=)

2010-06-03 @ 22:35:20
URL: http://ljnfoto.blogg.se/
Postat av: Liisa

Oh, tack för din kommentar:)

2010-06-03 @ 22:36:29
URL: http://ljnfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0