Norrland


Håller på o packar, inatt åker vi uppåt :)

Ska först förbi Uppsala o äta frukost o kolla in stan lite, sen vidare upp till Östhammar o kika på bilar. Sen till Sundsvall nån dag o sen slutligen Rossön :)

Kommer inte sitta vid datorn så mycket, så det lär bli dåligt uppdaterat här
Ungefär som vanligt alltså.


Lägger upp lite bilder så länge

        
     
    

Blev ganska många..

Kommentera gärna, tycker det är väldigt kul att få lite kritik o tips eftersom jag ännu är rätt grön med kameran B)


Nu ska jag upp o fota loss i Norrland :D :D :D


Kommentarer
Postat av: Sandra

bara för att jag har tråkigt, för att ingen kommenterar min blogg och för att min dag började bra men slutar nog piss!



1. lite mer kontrast? rakaste horisonten jag sett tror jag, skeppet ramlar nog inte ut =P

2. liiite längre slutar och följ med i rörelsen (om det går med den soliga dagen)

3.skulle nog tagit bort fågeln, ser ut som skit på sensorn...?

4. fina färger, fin inramning, punkt =P

5.....

6.

7

8 (hund)stååååendee!

9. suck.. solnedgång igen? =P blir lite tröttsamt att se samma tema, då ska det vara nått riktigt WOW! men mönstret i molnen var fina ^^

10. inte du som fotat? ingen komment *vissla. (så vet jag ju inte om du fotat resterande heller så =P)

11. rörigt, vad ska jag titta på?

12. tråkigt, inget liv, vad händer? tråkig vinkel..

13. för mörk, grå.. tråkiga färger...

14. ....

15. älskar vinkeln, hatar selen/kopplet, älskar färgerna!

16. bra skärpa, fina färger, fin katt ;D

17. vatten över exp, luddigt.. känns disigt.. kanske skulle suttit på huk? om du gjorde, gå längre ner? annan vinkel.

18. skulle velat ha skorna mer i centrum, vänt, gått närmare och fokus på skorna.. ?

19. .....



Jag gick från vänster till höger, sedan fortsatte jag från vänster till höger och gick ner.



nu går jag och dör.. bye krm

2010-07-12 @ 18:03:13
URL: http://sandralarssonfoto.blogg.se/
Postat av: Liisa

Hej och hå:)



Jag tycker du har lyckats bra med bilderna på Nisse, riktigt fina och vinkeln på den första var riktigt bra och oväntad. Det enda som kanske stör en aning i dessa två är selen på den första och gräset i den andra.



Fastna även för bilden med sandalerna på stranden, det enda som kanske gjort bilden ännu bättre är om man skulle tagit bort kopplett.



Sen tyckte jag om bild nr sex, tycker om "stämningen i den"



Blir smått avundsjuk på att du får bo på en så vacker ö, med så himla mycket fint att fotografera=P



Fortsätt och fotografera i samma takt som du gör, tycker du får till bildkompostioner som en annan inte hade någon aning om när man började fotografera:)



2010-07-17 @ 00:14:00
URL: http://ljnfoto.blogg.se/
Postat av: morsan

har ni inte kommit hem än hmmm konstigt eftersom jag vet att ni har det...latmask!!!! ta och fixa bloggen nu

2010-08-12 @ 13:27:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0