Usch vilken dålig rubrikfantasi jag har


Jag hoppas folk väntar med spänning på det rätta svaret... så ni kan gott få vänta en dag till! Måste ju hinna gå igenom alla gissningar jag fått.......
Såg bland kommentarerna att ni börjar känna av konkurrensen :P Inte lätt

Försökte skriva lätt tre gånger, men det blev kött hela tiden. Måste vara ett tecken.
Åt fisk till middag idag, faktiskt, så kanske börjar få köttabstinens.

Ska på klubben imorrn bitti med Nova. Vi ska träffa Sarah och Hera o lägga ut ett spår. Ska bli spännande :)

Fortfarande inget svar från danskursen. vad är detta??

Jag bara älskar att kolla på svenska hollywoodfruar! Dom e ju så sjuka! :D Det har blivit ett av mina nya favoritprogram.

Nu måste jag kolla sista chansen på tradera, mycket viktigt.

Kommentarer
Postat av: Inga-Lena

Dom spelar i samma film:D

2010-01-20 @ 10:37:18
Postat av: Inga-Lena

Dom är med i samma film:D

2010-01-20 @ 10:38:45
Postat av: bror

Vadå för gissningar??



Vill oxå gå danskurs :/



Kram

2010-01-20 @ 15:54:07
URL: http://thecosyboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0