Tvättstugor och allt vad de kan innebära


Att ha tvättstuga kan verkligen förstöra vilken kväll som helst.

Vi har inte tvättat sen före jul nu. Så vi hade med andra ord en hel del tvätt! Närmare 9 maskiner. Varför kunde jag inte bara ha fått jobba över idag eller nåt...

Iallafall. Efter att ha stressat i sig middag skyndade vi oss iväg för att hinna slänga i första maskinerna prick sju!
När vi kommer dit är den ena maskinen trasig och den andra upptagen i ytterligare 20 min! Är det nu man har rätt att döda?

Ja, som ni förstår så gick denna kväll åt helt i tvättandets tecken. MEN, eftersom inte allt blev tvättat så kommer vi måsta ha en sån här mysig hemmakväll ännu en gång.
Det är dock ännu mer korkat att vi på 96 lägenheter (ja, vi stod faktiskt och räknade tvättlåsen) ska dela på en tvättstuga.



Att vi har en egen tvättmaskin hör inte hit. Vi är SNÅLA!


Så, nu har ni ännu ett spännande inlägg att läsa om och om igen.
Jag gissar att ni knappt kan bärga er till nästa gång jag ska ha tvättstuga, men bara lugn. Alla 96 personer har bokat upp sig före mig. Nästa lediga tid var faktiskt inte förrän nästa helg.

Nu ska vi gå och hämta tvätten. O om den där 16-åriga killen är där o hämtar resten av sin tvätt så bussar jag Nova på honom.

More to come.....


Kommentarer
Postat av: Morsan

Bussa nova på han? HAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

2010-01-16 @ 12:26:38
Postat av: Liisa

Haha, du verkar vara ungefär lika aggressiv som jag=D

2010-01-19 @ 13:09:16
URL: http://ljnfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0