Trött, less o ont i huvve (norrländsk uttryck)



Missade att blogga igår. Dåligt.

Hade ärligt talat varken ork eller tid. O detta är ingen undanflykt, Peter!
Har jobbat sent denna vecka, så kvällarna går fort när man kommer hem! :)

Igår hade jag huvudvärk.

Jag blev även bogserad.


Angående tävlingen, jag har mer eller mindre utsett en vinnare. Denna kommer avslöjas imorgon och då även vad han/hon har vunnit (förmodligen hon då det än så länge bara varit tjejer som gissat)
MEN, tills vinnaren är avslöjad så kan ni ju gissa. Så vad väntar ni på?? (det sista skulle föreställa en såndär hemsk hysterisk människa på tv som försöker få folk att ringa in) undrar om jag var övertygande (hysterisk) nog?

Nu har vi anmält oss till danskursen! Tror att första tillfället är på tisdag :) Förväntningarna är höga.

Än en gång har vi fått se prov på vad denna omtalade iPhone kan göra. Idag filmade en av veterinärerna oss när vi hade fruktstund, med just en sånhär fantastisk pryl. Fruktstund låter förresten som på fritids, o den nivån höll det ungefär.
Den skygge och hamstern - bananmassakern!
Kommer snart på ett Youtube nära dig


Jag har en känsla av att jag kan ha sovit igenom halva Ice Age..


Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag tror/hoppas jag vinner =D



Behöver en vinst pga av mitt slit med veden och min nya bloggdesign *vissla

och för att jag är bäst.. och för att det vore helt galet om jag inte vann, för det står i "framtidsböckerna"

Vinner jag inte kommer hela världen att få ångra sig!!!! tadaa is on the way!

2010-01-22 @ 15:01:09
URL: http://zitu.blogg.se/
Postat av: mamma

Glöm det sandra du vinner inte på grund av fjäsk...jag krystade fram henne för x antal år sen med stora smärtor, lider fortfarande av sviterna (hänguspuppus). Ska nån vinna så är det jag... Sen när det gäller Josse finns det bara ett ord TÖNT.

2010-01-22 @ 17:20:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0