Tävling


Tävlingsdags!

Frågan lyder:

Vad har de här två herrarna VÄLDIGT gemensamt?













Trevligt pris utlovas till den som först kommer med det rätta svaret. O kom ihåg att det är jag som bestämmer vad som är mest rätt då det är min tävling.

Medan ni funderar över denna ohyggligt svåra fråga, kan ni titta in på denna sida!

http://niccageaseveryone.blogspot.com/

Personen som gör detta har inget liv, men är väldigt duktig på detta måste jag säga.
Första sidan är kanske inte superkul, men fortsätt kolla!


Nu måste jag sova, glöm inte bort att gissa! Tänk på det trevliga priset!


Kommentarer
Postat av: Josse

att dom ungefär är dom två hetaste snubbarna som existerar på denhär planeten?! med världens hetaste smile. mums. addictive. tur ja har som har dom inneboende i mitt rum :D ska vi se Twilight igen nån kväll? hehe. kanske pirates me...

2010-01-17 @ 23:16:22
Postat av: Josse

inklusive; dom förvandlar helt normala, respektabla (eehhheemm) vuxna människor som oss till dregglande 14åringar.. de e hemskt.. vi MÅSTE se Twlight och Pirates snart!

2010-01-17 @ 23:41:44
Postat av: Sandra

Du tycker personligen att båda är sjukt snygga!

och hade du råd hade du inte åkt för att hälsa på dom, utan du hade troligen kidnappat dom för att sedan sätta båda två, bakom en buske.. olika buskar, för att förtydliga. sedan hade du tvångsmatat dom med enchiladas och ryckt lite analhår tills dom båda blir tokiga och ser i syne så att dom väldigt lätt kan manipuleras så att dom båda blir galet kär i dig..

eller så att ni åtminstone blir väldigt goda vänner.. oturligt nog så börjar båda buskarna att brinna vid ett mycket otrevligt och kraftigt oväder, en blixt slog såklart ner, du anar ingenting eftersom att du sitter inne och kollar på en parodi om filmerna pirates och twiligt, sammanslagna.. som du personligen gjort själv, för att du är lite av ett.... FAN!

Men filmen slutar olyckligt, för att betteriet tog slut tidigt i kameran och du avbryts i ditt tittande med munnen full med popcorn OCH ett chips! du tittar dig omkring, sväljer.. MEN då får du stopp i halsen och någon vid namn anders kommer för att hjälpa dig.. tror du ja.. han springer förbi, ifrån och mot ett fönster.. för fort.... slår huvudet i rutan och svimmar.. du tappar andan och svimmar, vaknar upp och du ser ingenting.. för det är natt.. men du lyckades svälja alla dessa popcorn + chipset när du slog ner huvudet i golvet för att svimma.. nått så onödigt som bara dumma skådespelare gör som bär korsetter!



ja, så var det slut.. vann jag? blinkar

2010-01-18 @ 15:50:22
URL: http://zitu.blogg.se/
Postat av: mamma

Vill bara säga att det är jag som vinner!!!! Det dom har gemensamt är att dom är män och att båda får Josse att sluta säga TÖNT. jag vann!!!!!!!!! Sen så tycker jag att någon måste ta hand om denna stackars Sandra och iställer för att blinka borde hon prova att andas.

2010-01-18 @ 18:49:46
Postat av: Josse

TÖNT xD

2010-01-18 @ 23:41:33
Postat av: Sandra

Men "mamma" jag andades ju helatiden ;D

bara mina fingrar som gick ur led *vissla XD

2010-01-19 @ 15:45:25
URL: http://zitu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0