T w i l i g h t


Härligt väder idag! Vi har varit ute o gått med Nova i skogen :)
Denna helg har känts lång, jättehärligt!

Har sett massa film! Josse kom hit igår, vi skulle se Twilight. Såg först på lite Family Guy o sen upptäckte vi att Scary Movie började, så vi glodde på den först. Haha, så sjukt dålig film. Men det är ju uppebarligen sånt som roar mest B)
Sen såg vi Twilight och ja, den var väldigt bra!
Var lite skeptisk till den då det varit så mycket snack runt den o vampyrfilmer är inte min grej kanske, men det va jättebra! O han var snygg B) Snygg kappa hade han med!
Så nu ska vi se tvåan snart, can't wait!

Vi hade tänkt att gå o se Did you hear about the Morgans också, mycket film nu! :) Får se när tillfälle ges.

Jag är så grymt hungrig just nu, och maten ska va i ugnen i en hel timme till!! Synd att man inte kan äta fläsk halvrått, annars hade jag plockat ut den på stört.

Jag känner mig fattig just nu. Om det är nån som känner att de har lite över så tveka inte att höra av er.


Män ja vill ju ha däj Robert





mat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0