Man ska inte va ledig....


Idag har jag varit lite duktig. Har faktiskt gått till jobbet B)
Tänkte försöka göra det varje dag jag börjar 10, får se hur länge det håller i sig.
Jag förstår inte och kommer aldrig att förstå att det alltid, verkligen alltid(!) är motvind här :o Hur vägen än vred sig imorse så hade jag vinden rätt i ansiktet. Obegripligt fenomen! Peter skrattade bara o sa "Ja men så är det alltid här på Gotland"
Fortfarande obegripligt!

Längtar till våren o sommaren här på ön, då finns det nästan ingen bättre plats att vara på (förrutom rossön, självklart Roger) men vintern här.... nja, den ger jag inte mycket för B)

Har varit så GRYMT seg idag!
extra jobbigt att jobba, har inte kommit igång riktigt B) Inventering dessutom!
Läste dock på aftonbladet att jag inte va ensam, närmare 1,5 milj svenskar har tydligen haft fet jobbångest (ja det stod så ) idag :P det är nåt med julhelgerna som gör att man blir extra seg o lat.
Äta, umgås, slappa, sova, äta, umgås, slappa, sova o.s.v.
Ja, det är nog en rätt bra förklaring.

Sandra har hittat sin bil med :D

Snart kommer Micke in från kvällspromenaden med Nova, då blir det varm dusch :) Det behöver mina stackars utslitna ben, dom måste trott att jag blivit galen på riktigt imorse. Inte lätt.

More chocolate!

Kommentarer
Postat av: mamma

Hej piga

Klart du behöver allt det där vileriet annars skulle det inte alls fungera. En sak jag tänkte på är får du inte duscha om micke inte är hemma;D

KRAM

2010-01-04 @ 21:41:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0