Let it snow, let it snow, let it snow


Älskar snö.

Suttit och kollat på lite bilder som kompisar lagt ut. Skotrar, mysiga stugor mitt på fjället o massor med snö!

Tokhärligt väder att rida i idag. Va alldeles för länge sen man satt på hästryggen nu känner jag.

Blev så himla sugen att åka skidor. Bara ta med Nova ut i skogen o skate(a?) efter nåt skoterspår. Eller åka slalom, eller skoter! Synd att det varken finns skidbackar eller skotrar här nere. Man blir ju så sugen när det ändå finns lite snö :)
Jaja, jag har iallafall inte -31 som dom har där uppe nu. Det är jag rätt tacksam för!

Sitter o funderar på någon bra förrätt.. Kommer bara på sånt som jag alltid gör med prosciutto, parmesanost , ruccola o pinjekärnor m.m.. Men tänkte göra nåt annat denna gång. Nåt annorlunda. Förslag?

Vi har lånat Ice Age 3 av Mickes syrra, så vi ska snart krypa ner i soffan o glo på moviebox o dricke bärs... Åtminstone det första.

En av veterinärerna ringde o berättade att de fått fel på flygplanet i Kiruna, så han ville att jag skulle jobba kväll med honom imorrn. Sen är det långhelg! :)
Denna vecka har inte varit alltför hemsk. Jobba måndag, tisdag och torsdag. Det skulle jag kunna vänja mig vid.

Nova har börjat bli riktigt kaxig, så nu börjar det roliga....

"Jag saknar dig redan" - Micke innan han ska gå o duscha. Sjukligt eller gulligt? Jag vet iaf vad jag tycker :)

Josse o jag ska bli hurtiga! Vi ska ut o gå några dagar i veckan.... hade vi tänkt..
Funderar på att åka o simma en dag i veckan med. Hmm hmm, får kolla om pengarna räcker. o tiden. o orken B)


Movie time!

Kommentarer
Postat av: mamma

Klart du ska ha lite framförhållning gumman. Låter härligt med dina planer, du kan ju i allafall ta en av dom. Ta och googla på förrätter:D Det är nog en typisk micke kommentar, man vet aldrig va man ska tro:D

2010-01-06 @ 20:19:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0