Kommer inte på nån bra rubrik


Vi går i tv-köparplaner just nu.
Funderar att köpa en mindre platt-tv till sovrummet o sätta på väggen, sen koppla datorn till den o ha som dataskärm med. Så slipper vi ha både och här inne.
MEN.. det var inte bara att kolla på en vanlig tv på nätet.
Gick precis in på Netonnets hemsida. Herreguud vad alternativ det finns.
Jag hade hoppats på att det skulle finnas en knapp med platt-tv, o sen storlek. haha...

Varför kan man inte bara få hitta en tv ute och ta hem.


Har invigt min nya Furminator ikväll. Den var mycket bättre än jag kunnat hoppas.

Denna bild får tala för sig själv (15 min borstning)



Så ja, rekommenderar den.


Tradera är himla bra, OCH dåligt. Hemskt va köpgalen man blir. Har hittat en ny Canada Goose-jacka som jag så himla gärna skulle vilja ha. Den ligger på 1000kr nu, går ut imorrn. Tror jag ska bjuda upp till 1200kr på den. Då behöver man ju aldrig nånsin frysa mer iallafall!

Red en sväng med Josse imorse. Nova fick följa. Det gick bra, hon sprang brevid väldigt snällt. Hon hann inte riktigt med i galoppen bara, men det är bra. Trött hund är bra hund B)

Sen va vi på stan en sväng. Köpt matta, tavlor och kuddar! Så nu börjar det väl se ut som ett hem snart :D


Ikväll blir det film med Josse, vi ska se New Moon!

Imorrn ska vi på öppet hus på Visby träningscenter, man får testa på lite olika saker, vi ska testa BodyCombat tror jag. Sen får man ett gratis träningspass under Januari. Alltid nåt!


Cashewnötter och Edward Cullen - mumma för tösen B)


Kommentarer
Postat av: morsan

OJ!! Inte visste jag at ni hade skaffat får...Får man ha dom i lägenheten?

2010-01-15 @ 19:48:04
Postat av: TINDRA

Hej!

Ja visst är lockar härliga :) jag antar att det är permanent du frågar om, självklart sliter det på håret, det är en kemisk behandling, men använder man rätt permanent preparat och vårdande produkter såsom schampon osv så fungerar det bra. Har du ett väldigt preparerat hår, liksom jag, så är permanent ingen bra idé då det kan resultera i att håret går av.

Annars kan man ju locka med plattång,locktång, vågtång och lägga på spolar i alla dess storlekar :)

2010-01-15 @ 21:37:03
URL: http://tindra83.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0