Kommer bli pank


Nej!!
Jag har gått o blivit medlem i Tradera!

Har redan lagt bud på en abercrombie-tröja och vunnit en furminator (borste till hund som tar bort underull så man slipper allt dettta förbannade hår överallt!) på mindre än TIO minuter.

Usch..


Kollar på reprisen av Let's Dance.. Blir så grymt sugen att lära mig dansa på riktigt! Inte för att jag dansat på låtsas tidigare, men att lära mig de här härliga rytmiska danserna och dessutom kanske kunna få lite muskler på köpet B)
Har suttit inne o kollat på Visbys dansskola x antal gånger. Men de e ju sådär halvkul när det står (killar behövs!) Detta innebär ju att man lär få dansa som kille hälften av passen. Vad är det med er killar? har ni inte kommit från detta med tjejbaciller än...  :P



Kommentarer
Postat av: Sandra

Har varit medlem där sen länge ;)

köpte nyligen en bilstereo, väntar på att det ska komma bara ^^

2010-01-09 @ 18:28:34
URL: http://zitu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0