Just an ordinary day


Idag har varit en relativt vanlig dag, om man kan säga så.
Kastrationskampanjen började, så blev lite pyssel med den. Annars lugnt på jobbet.

Jo! Adam blev slagen imorse, med tre rätt! Det var väldigt ovanligt :D

Har tränat en del uppletande med Nova senaste dagarna. Hon är jätteduktig! Fixar att hitta sin leksak både inne , instoppad i saker och ute under snön samt på olika höjder :)

Tog några bilder på henne igår, så måste ju lägga upp några.. ifall ni inte sett henne menar jag B)



Solen vill aldrig sammarbeta med mig när jag ska ta kort =/



Nova hittade en kvist som hon tyckte satt olägligt till



Brottningsmatch



Dödsstöten! Helt normal vovve



Polisnova. Tränar att bita i armen B)



Ah men sluuta råå morsan, du e ju typ hur pinsam som helst!!


Jag vet inte hur många gånger jag skrattat åt Grannfejden, o fler lär det bli!
Även outsiders är ett sånt program som jag inte tröttnar på att se. Roligast var hon med dockorna.

Jag älskar helt enkelt att se mysko, ibland pinsamma människor. Helst dessa löjliga grannar, som på alla sätt försöker vara så omöjliga som det bara går!

Nu sover alla här, antar att jag också borde göra det.



Kommentarer
Postat av: m

2010-01-26 @ 18:55:48
URL: http://thecosyboy.blogg.se/
Postat av: mamma

Glöm det förra inlägget:D Ville bara säga att hon är den vackraste hundtjejen som finns eller så är mina ögon väldigt ljusblåa och partiska...men jag tror inte det..Puss på nosen

2010-01-26 @ 18:57:21
Postat av: Josse

haha eller hur hon me dockorna hade sjukt skumm dialekt! skitstörigt! :P observera att ja för gångs skull inte missade outiders - för ja satt påminnelse på mobilen, smaaaart va? B)

2010-01-27 @ 17:56:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0