Hur skulle det ha varit en passande rubrik


Idag var det stressigt på jobbet! Men kul :)

Tävlingen pågår fortfarande, så alla som vill får chans att gissa.

Skrev och ville anmäla oss till danskurs idag, men har inte fått nåt svar än. Dåligt

Tänkte att jag skulle utnyttja mitt fria träningspass! Sitter och letar nån passande tid för BodyJam. Det verkar bara va på måndagar o då jobbar ju jag kväll. Typist

Nä, kom hit o paja vår dataskärm så vi får anledning att köpa tvn!

Måste börja spela gitarr nu också, när jag fått Winnerbäckboken.
Tid, var är du när jag behöver dig??




Dom har vi köpt! Ska hämta i slutet på veckan :)

Det var bra tyckte jag. Eller som min gode vän skulle ha sagt; Much more better, ai?


Kommentarer
Postat av: Josse

yes! much. more. better! se nu så duktig ja har blivit på att kolla din blogg :D kan bero på postandet av hunkbilder, sånt lockar hit mej. hehe

2010-01-18 @ 23:38:28
Postat av: Inga-Lena

Vem ska du få med dig på danskurs da, för inte är det väl Micke?????

2010-01-19 @ 14:28:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0