How I met your mother.... TEN POINTS


Nu försvann allt jag skrivit.  s  u  c  k
Orkar inte skriva om allt, får dra det i korthet bara.

Inventering snart klar :D Bara lite kvar.

Ledig imorrn, ska bli skönt. Hade tänkt hinna med en massa saker i stan då, som jag aldrig hinner annars.. MEN, affärerna passade ju såklart också på att ta ledigt., så där sprack mina planer om luggklippning och inskaffande av heminredningsgrejs m.m.
Dålig planering!.. eller som David skulle ha sagt; Vi är inte imponerade!
David missade förresten båten i lördags, han påstod att han tappat bort tiden. Undrar just om han hittat den än :o

Galna katter! Har ytterligare två fingrar omplåstrade efter en liten dust med en liten kissemiss på jobbet. Fattar inte vad dom har emot mig :P

Imorrn ska det ut o ridas i snön! Darth brukar bli så vild när det är snö, så får hålla i hatten(hjälmen)

Såg How I met your mother ikväll, för första gången. faktiskt.
O det var inte den sista! Tokroligt ju :D

trött. orkar inte skriva mer.


The world is ivöööl

Kommentarer
Postat av: Sandra

Sådär brukar jag också tänkte först.... orkar inte skriva om allt man skrivit, men är man väl börjar sammanfatta så blir det en lååång historia igen *vissla



hur försvann det på för vis?

om man råkade radera kan man lätt få tillbaka det med ctrl+z.



Om du inte har gjort nått direkt efter raderingen, för då ångrar du bara det senaste du gjorde =P

2010-01-06 @ 14:06:10
URL: http://zitu.blogg.se/
Postat av: Josse

klart att How i met your mother e kul! Daah! såg att dom sålde första säsongen på rusta för 149 :P va lite sugen på den. hehe

2010-01-06 @ 18:36:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0