Home


Back on the island.
Här var det precis som när jag lämnade det; stökigt, nån cm snö, -2 grader o blåsigt som fan! B)
Men mysigt, som det alltid är på Gotland.

Norrland var däremot inte som jag lämnade det. Visserligen har jag inte varit där sen augusti, så det förklarar ju ett o annat :P
Längtar redan upp igen, undrar när nästa gång blir?

Båtresan var gungig, slängde i mig en postafen, så idag har jag varit folkilsken... Förstår inte va det är som går fel när jag tar den tabletten. Står inget om ofrivillig aggression i biverkningsförteckningen. Hmmm

Kom hem mitt i natten, sov till mitt i dagen idag, sen har vi städat mer eller mindre hela dagen.
usch
man ska inte va hos folk som har julfint o superstädat, då blir det jobbigt att komma hem B)
nu har även vi fått lite ordning! Skapligt trötta är vi med. Mitt huvud är elakt mot mig :(


Måste äta lite choklad nu. Börjar bli dags att ta lite ur det understa lagret......

Kommentarer
Postat av: mamma

Hej gumman.

Du ska veta hur tomt och tyst det är utan er. Känns som en evighet tills vi ska träffas igen, tack och lov för mobiltelefoner. Angående städning, det är just därför jag vill städa innan jag åker bort. Kram på er och en hård till Nova, min prinsessa

2010-01-04 @ 10:19:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0