En skällning om dagen är bra för magen


En skällning om dagen får man. Men bara en, så man måste utnyttja den väl. Man kan ju skälla av sig på morgonen så har man gjort det för dagen. Eller så sparar man det tills man kommer hem. O så måste vi föra diagram på det. Den som får mest skäll är dåligast! O får man beröm så drar det ner skället. Men kanske bara om personen som först fick skället sedan får beröm av samma person. O om man inte skäller på nån ena dagen, så kan man spara den till nästa dag o skälla extra då.

Ungefär så gick diskusionen idag på jobbet B)

Jaha, såhär kan det se ut när man kollar på statistiken över hur många som kollar på min blogg, samt hur många sidvisningar man har.

Lite retuscherad av mig ...





Hajen är inte så glad.


Första danskvällen ikväll! Blev cha cha och vals.
Jag hade riktigt svårt med valsen, det va lite konstigt tyckte jag.. man tycker ju att den ska va lättast.
Jag tror det kan bero på att jag gärna vill göra om den till en fox trot, då blir det inte så bra.
Eller så berodde det på att jag va för dålig.

Har tränat cha cha-stegen här hemma med, utan högklackat. Måste faktiskt säga att det var lättare med dom, konstigt nog.
man måste ju sätta ner hälen, o med högklackat så blev det mycket närmare B)
Micke va grym!
Längtar redan till nästa tisdag! Var riktigt kul :) Nästa gång blir det ytterligare en dans o till slut ska vi kunna tio olika danser!

Jag sover inte, jag filosoferar. Du tror att jag sover, men det gör jag inte. Jaag gliiiider. usch.

Kommentarer
Postat av: Josse

eller hur fyfaan va ja hatar just den lilla "jaag gliiiider" jobbiga gubbe!

2010-01-27 @ 17:53:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0