Det är mycket roligare att ta lån än att betala tillbaka dom..


Nä. CSN hade inte glömt bort mig.
Fick inbetalningskort idag.. 1620kr ska betalas in i slutet av februari. Blä. Nu blev jag hlt plötsligt ännu fattigare!

Gillar inte klumpsummor.
Gillar iofs inte räkningar överhuvudtaget.

Gillar inte min huvudvärk heller.

Ska ut och äta med jobbet ikväll. Läkemedelsmiddag med Orion Pharma. Undrar just vad han ska berätta idag..

Jag lider av beslutsångest, skulle man kunna säga. (ingen som blev åtminstone en smula förvånad...? ) Jag önskar att jag slapp den, för det är himla jobbigt.
Massage, infraröd värmebehandling eller floating. Floating, infraröd eller massage..

Jag har blivit hemligt förälskad i Risi frutti vintermums. Eller, det är kanske inte så hemligt när jag kommer o bär på enbart 4 st såna o ska betala på ica.
Dom är hursomhelst väldigt goda, och självklart limited edition.
Samma sak med min nya goda saft, Fun Light red apple chai. Jättegod, men limited edition.
Är det för att reta folk man gör så?


Carpaccio och Hjortfile vill jag ha nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0