Den unge och luggen


Ja.. den gamle passade ju inte in nåt vidare. Då har man väl förresten knappt nån lugg kvar.

Jaha.. Så står man här, vid ett av livets svåra vägskäl... Nu har jag beslutsångest igen.
Har suttit o kollat igenom massa gamla bilder o vet inte hur jag ska klippa mig nästa gång.
Denna beslutsångest verkar vilja komma varje gång jag klipper luggen. Hatar när den blir så löjligt kort.

Såå.. Ännu en gång frågar jag ER. Nu är det omröstning B) ... (men jag gör ju ändå alltid gör som jag själv tycker i slutändan.. problemet denna gång är att jag inte riktigt vet vad jag tycker)


*host* Då kör vi igång, this is serious folks!

KOMMENTERA vilken ni tycker!


Lugg nr 1.. Flikig snedlugg. Rätt tunn sådär...


Lugg nr 2.. Tjockare snedlugg, helt enkelt. Inte flikig



Lugg nr 3. Rak lugg, klippt lite flikigt.



Lugg nr 4.. Spikrak!



Eller.. ingen lugg alls!


Ja, som ni säkert förstår så överdriver jag en smula.. men jag vill gärna att ni kommenterar vilken ni tycker. Jag ser hur många som går in o läser B)


Nu ska jag sova.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tycker du ska klippa samma frissa som jag ska *vissla

fast jag måste vänta tills min lugg har växt så att jag kan klippa.. kanske till sommaren eller nått. men du vill väl klippa dig nu?

(säger inte högt hur jag ska klippa, det kan vi ta på msn i sånna fall)



tycker iaf tjockare snelugg eller raka flikiga luggen.



det var mina BETYDELSEFULLA ord ^^



krm

2010-01-11 @ 11:48:28
URL: http://zitu.blogg.se/
Postat av: Liisa

Nr 1 eller 2 tycker jag:)

2010-01-13 @ 00:13:51
URL: http://ljnfoto.blogg.se/
Postat av: morsan

Sluta genast upp och fjanta dig nu!!!!!Du vet va ajg tycker och därmed basta!!!!!!!!!!!

2010-01-15 @ 14:10:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0