and the winner iiiis....


Ja, jag hade ju lovat att utse en vinnare tills idag!

O vinnaren eeee..
*trumvirvel*


JOSSE!

Motivering: För att tydligt fått med alla viktiga punkter, samt poängterat detta märkliga 14-årsfenomen! Ett stort grattis!

Vinnande gissning:
"att dom ungefär är dom två hetaste snubbarna som existerar på denhär planeten?! med världens hetaste smile. mums. addictive. "
"inklusive; dom förvandlar helt normala, respektabla (eehhheemm) vuxna människor som oss till dregglande 14åringar.. de e hemskt.. vi MÅSTE se Twlight och Pirates snart!"




Edward-mania!

Priset ja. Som jag tidigare nämnt så är det ett väldigt trevligt pris. Det blir nämligen en filmkväll hos mig i hetingarnas tecken, med valfritt tilltugg såklart.

Måste ju också dela ut ett tröstpris till Sandra, som  så fint komponerade ihop följande:
Du tycker personligen att båda är sjukt snygga!
och hade du råd hade du inte åkt för att hälsa på dom, utan du hade troligen kidnappat dom för att sedan sätta båda två, bakom en buske.. olika buskar, för att förtydliga. sedan hade du tvångsmatat dom med enchiladas och ryckt lite analhår tills dom båda blir tokiga och ser i syne så att dom väldigt lätt kan manipuleras så att dom båda blir galet kär i dig..
eller så att ni åtminstone blir väldigt goda vänner.. oturligt nog så börjar båda buskarna att brinna vid ett mycket otrevligt och kraftigt oväder, en blixt slog såklart ner, du anar ingenting eftersom att du sitter inne och kollar på en parodi om filmerna pirates och twiligt, sammanslagna.. som du personligen gjort själv, för att du är lite av ett.... FAN!
Men filmen slutar olyckligt, för att betteriet tog slut tidigt i kameran och du avbryts i ditt tittande med munnen full med popcorn OCH ett chips! du tittar dig omkring, sväljer.. MEN då får du stopp i halsen och någon vid namn anders kommer för att hjälpa dig.. tror du ja.. han springer förbi, ifrån och mot ett fönster.. för fort.... slår huvudet i rutan och svimmar.. du tappar andan och svimmar, vaknar upp och du ser ingenting.. för det är natt.. men du lyckades svälja alla dessa popcorn + chipset när du slog ner huvudet i golvet för att svimma.. nått så onödigt som bara dumma skådespelare gör som bär korsetter!


Ja, Sandra. Jag måste erkänna att du har en poäng.
Det blir en fisketur i Rossön a´la Mimmi B)

Allt handlar verkligen om mig! men det är ju min blogg!! B)


Hittade några bilder från min födelsedag :)













Längtar efter sommaren!


Nog om mig och mitt nu.



Hmmm..

Nu vet jag inte vad jag ska skriva om längre =/

Kommentarer
Postat av: mamma

SKITUNGE

2010-01-22 @ 20:47:53
Postat av: Sandra

Wohooo, fiske! detta måste skrivas i tadaa!

2010-01-23 @ 10:20:55
URL: http://zitu.blogg.se/
Postat av: Josse

ja e bäst B) ska specialbeställa en chokladavgjutning av Edward i naturlig storlek o tugga på. du får inte smaka. inye Nova heller...

2010-01-25 @ 17:02:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0