Winnerbäck, varför kommer du aldrig hit?


Fan.

Det verkar som om det är förgjort att jag aldrig ska få se Winnerbäck live.
Han kommer inte till Gotland i sommar heller.

Pratade nyss med Stina på msn. Winnerbäck skulle spela på yran o jag blev verkligen eld o lågor över att få åka o träffa alla o se honom!

Men (för övrigt ett ord som jag inte alltid drar helt jämt med) då är Yran 29 - 31 juli. D v s vecka 30. veckan efter mina semesterveckor. Det finns nog inte en möjlighet att jag kan va ledig då.

Kollade snabbt upp om han skulle spela nåt i Visby i år, men näe. Vad har du emot Visby Lasse?? kom tillbaka!
Han spelade ju här 2008 och jobbet var o kollade på honom, så missade honom då med eftersom att jag inte jobbade på kliniken då.


suck.



Var förresten o röntgade lilla Nova idag. Både höfter och armbågar såg fina ut enligt Maria. Nu väntar jag bara på slutlig bedömning från SKK. Så jag kommer verkligen springa till postlådan varje dag nästa vecka.

Bella va så gullig o hjälpte mig med Nova, tack så mycket :)

Tog blodprov på bäbis med, eftersom han låg på gränsen till för höga njurvärden i höstas. De hade stigit lite, så nu blir det specialfoder för hans del, så njurarna hänger med många år!

När jag kom hem så släppte jag först Nova, sen öppnade jag buren åt Bäbis så han också fick springa ut. Som vanligt så tyckte Nova att hon skulle jaga honom o han fly.
De räknade nog inte med att de skulle vara alldeles groggy, så båda raglade omkring i en slow motionjakt från vägg till vägg tills de for i backen.
Det är ganska underhållande med djur.


Underbart väder idag! Var ute på en ridtur med Josse. Gammelman tyckte det var jobbigt med djupsnö :)
Jag o Josse hade en rätt givande diskussion om tidsbrist, så vi kom fram till att det enda rätta var att bli vampyrer. Då hade vi ju hela nätterna på oss att plugga till högskoleprovet, så kunde vi göra annat på dagarna!

Jag säger då det.
Satt o såg Twilight igårkväll/natt. Han är oförskämt snygg den människan. Om ni inte har sett Twilight så gör det.
Inte bara för att han är snygg, utan för att det är en bra film.

Min bror håller på fixa ett träningsschema till oss. Undrar just vad jag gett mig in på....


Kommentarer
Postat av: Liisa

Hehe, ja du han är verkligen en hitlertränare bror din, så förvänta dig inget annat än hård träning framåt våren;)



2010-02-07 @ 00:50:42
URL: http://ljnfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0