Vad är väl en fettisdag...


Sötsugen. Skulle precis gå och sova. Tänkte kolla lite på internet först bara. Vad får jag se om inte en bild på tre stora semlor som ser allt annat än äckliga ut? Har du ätit semlor idag? Nej, det har jag inte!
O NU är affärerna stängda.

Får väl vara sen som alltid och köpa imorrn istället. Om dom började med semlor vid första advent, så kan man ju iallafall tycka att de borde säljas semlor några dagar till åtminstone....

Vi hoppade dansen ikväll. Min nacke strejkade o Micke mådde heller inge vidare. Sjuka familjen.
Så jag hade en heel kväll att träna på högskoleprovet. men, boken låg kvar på Mickes jobb. oj vad synd.


Nu ska jag sova. Imorrn väntar en ny spännande dag fylld med semmelätande!


Kommentarer
Postat av: mamma

Åhhh min lilla gumma, ingen semla. Lessen över din nacke. Tusan och dubbeltusan att boken låg på mickes jobb. jaja det är väl bara bita ihop och komma igen, kramen

2010-02-16 @ 22:47:24
Postat av: Sandra

Sv, jaaa. ibland ska man läsa en blogg i lugnt tempo, så hinner man se allt ;D



eller så räcker det med att gnugga ögonen =P

2010-02-17 @ 14:25:28
URL: http://sandralarssonfoto.blogg.se/
Postat av: Leia ♥

Jobbigt att vara sugen :S

2010-02-17 @ 17:46:07
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0