Träna? Jag!?


Så var träningsschemat satt. Min bror kommer förmodligen hålla stenkoll på att jag gör detta med.

Såhär kommer mina veckor (försöka) se ut fram till sommaren :

Mån     Zumba
Tis       Dans  
Ons     60 min promenad / simning
Tors     Jogga
Fre       Ridning
Lör       vila
Sön      Jogga + ridning

Ska försöka hålla detta någorlunda bra. Kanske blir några ändringar här o var pga andra saker som dyker upp.
Meen vi ska väl ge detta ett försök!
När ska jag nu hinna träna på högskoleprovet? O framförallt, hur??

Så fort det blir barbacke så ska jag försöka klämma in cykling istället för vissa saker.
Så himla trött på mig själv för att jag inte tog med skidor. Det är ju så mycket roligare att åka skidor än att gå och springa.

Suttit o spelat Sims 3 hela kvällen, det är så grymt kul att bygga och inreda husen! It's like a drug


Bäst o sova nu.

Kommentarer
Postat av: morsan

Nu tycker jag ju naturligtvis nått:D Skit i allt annat och träna för högskoleprovet!!!! Tack för att jag fick kommentera, eller hmmm, det hadde jag nog gjort ändå;D

2010-02-08 @ 19:20:00
Postat av: Rogge

Tjo, rättning! Våra scheman är ju fram till påsk, sen ska vi ta i med hårdhanskarna! =P

2010-02-10 @ 15:00:18
URL: http://thecosyboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0