Tack mammis :)


herregud vilken seg dag.. Den har verkligen släpat sig fram. Konstigt att alla djur är friska eller blir sjuka samtidigt. Just nu är alla friska.


När jag kom hem idag hittade jag ett paket i postlådan! :) Ett trådlöst head set till mobilen som jag fått av världens bästa mamma. Så nu kan jag använda båda händerna när jag kör bil! TACK så himla mycket!


Tänkte försöka mig på att göra hemgjord sushi snart. Ska ju gå sushiskola på Yasuragi nästa helg, så efter det blir det massa sushi! :)

Nä, har absolut inget mer att berätta om nu. Ska ringa o boka bord nu till i helgen!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hallå=) Ja det var ju kul att även du tittat förbi ;)



Jag har ju som sagt pojkvän i Boden numera men bor hos mor&far i Rossön. Jobbar på centra & ibland hemtjänsten, pluggar USK. Vad gör du då Minkan? :P



Kraaamen

2010-02-10 @ 22:07:21
URL: http://sandramagdalena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0