Sänd för mig att träna på...


Spelade poker ikväll. Gick inge vidare.

Hem o betala räkningar. Kul.

Håller på bli sjuk med. Snörvlar och har ont i halsen.

Ringer o jagar folk kors o tvärs om att få bli utdömd.

Träffade en lagom trevlig karl idag som skulle leverera tvättmaskin till jobbet. Man kan ju undra om han fick betalt för att vara så sarkastisk som möjligt på 10 min. Han är sänd till mig att träna på...


Väldigt trött efter den här veckan...

Imorrn ska jag bara ha en luugn o stillsam ensamkväll med varmt bad, film, sushi, massa choklad o bara slappa...



vänta lite.. imorrn kväll måste jag träna till högskoleprovet.


Nä, mycket negativa saker jag skriver om nu känner jag. Men jag har de rätt bra ändå, med min lilla familj :)

O på tal om bra! I Vibble säljer de semlor 1-pack, sensation! :D

Kommentarer
Postat av: mamma

Hej gumman. Roligt att se att du skriver igen. Tror jag det att du är trött. Kan tänka mig

att det är jobbigt med att läsa, men kom ihåg att det är för nått viktigt!

Hejjjjjjaaaaa Vibble!!!!!!!!!!

kramen

2010-02-26 @ 10:17:11
Postat av: Liisa

Fan måste flytta till Gotland för att få 1-pack semlor hör ja=P

2010-03-04 @ 21:17:32
URL: http://ljnfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0