Personlighetsanalys

Jaha, denna dagen började ju... bra.

Skulle åka till jobbet, började 8. Tog på mig jacka o skor vid 7.40 och började leta efter bilnyckeln. Micke hade haft den igår, så letade på ställen där han brukar lägga den + alla hans jeans(!) men hittade ingen förb****e bilnyckel. Ringde i panik till honom på jobbet. Efter 9e samtalet svarar han att han har den i sin ficka - på hans jobb.

Jag var inte glad.

Åkte med Maria till jobbet, det gick bra det med. Skickade sms till Micke o bad om ursäkt för min lilla humörsvängning.
Upptäcker snart nästa grej - lunchen står kvar hemma på hallmöbeln :P

Men till slut blev det ändå en rolig dag! Kan ni tänka er??

Vi har suttit o kollat på en uppgift idag, som vi fått av jobbet. Vu ska göra en personlighetsanalys. Detta genom att fylla i följande själv, samt att be 6 personer (ej nära vänner eller familj) att göra samma sak.

Behärskad Tillgiven
Konkurrerande Följsam
Stödjande Ambitiös
Livlig Stadig
 
Framåt Ödmjuk
Blyg Uppstudsig
Tänker Känner
Pragmatisk Nyskapande
 
Informell Formell
Ursäktande Drivande
I bakgrunden I centrum
Ledare Obeslutsam
 
Överentusiastisk Idéfattig
Styrande Handledande
Upprorisk Skygg
Organiserad Social
 
Foglig Sträng
Entusiastisk Realistisk
Känslosam Förnuftig
Lugn Bestämd
 
Förhastad Känslosam
Skrytsam Anspråkslös
Gemytlig Pålitlig
Indirekt Rak
 
Förtegen Vimsig
Kraftfull Lydig
"Vet bäst" Okänslig
Jordnära Framåtblickande
 
Återhållsam Intim
Påstår Frågar
Övermodig Viljelös
Pratsam Självcentrerad
 
Självsäker Tystlåten
Förutsägbar Samarbetsvillig
Olydig Medgörlig
Anpassbar Oböjlig
 
Mångsidig Ensidig
Begränsad Vidsynt
Sårbar Bufflig
Lyssnande Dirigerande
 
Logisk Varm
Gladlynt Disciplinerad
Tolerant Intolerant
Snabb till lösning Empatisk
 
Dominerande Lågmäld
Saklig Passionerad
Debattlysten Medlöpare
Mysig Kontrollerad
 
Energitagande Energigivande
Aktsam Våghalsig
Uppoffrande Dominant
Strukturerad Personlig
 
Flexibel Vanemänniska
Maktlös Kraftfull
Högljudd Urskuldande
Intuitiv Metodisk
 
Fastlåst Kompromissvillig
Objektiv Åtkomlig
Varierad Enkelspårig
Idérik Verklighetsförankrad
 
Initiativlös Orealistisk
Visionslös "Vill för mycket"
Respektlös Partisk
Maktlysten Tam
 
Långsam Hänsynslös
Självutlämnande Reserverad
Systematisk Lekfull
Beroende Beslutsam
 
Osäker Trotsig
Subjektiv Rationell
Rådgivande Verkställande
Eftergiven Påstridig
 
Smidig Stabil
Fördomsfri Opåverkbar
Ineffektiv Effektiv
Lyhörd Förutsägbar

http://www.idi.se

Mitt och de andra 6 personernas svar ska sedan sammanställas till en personlighetsanalys. Ska bli spännande. Hoppas bara att dom är ärliga.
Men om jag, som förmodligen känner mig själv bäst(?) har svårt för denna uppgift, så bör det ju va tio gånger svårare för de utvalda stackarna.


Svårt
Det är klurigare än man tror att bedömma sig själv. Det är förmodligen stor skillnad på hur man vill/hoppas att man ska va, o hur man egentligen är. Det är också så situationsbaserat. Min chef kommer förmodligen inte svara samma som min gamla klasskompis.

Men jag tror detta kommer bli spännande B)


Hur är jag?

Kommentarer
Postat av: Bror

Svara istället på frågan, hur är du inte =P moohahaha

2010-02-04 @ 11:24:31
URL: http://thecosyboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0