No one puts Baby in the corner . .


Jag har sett Dirty Dancing   :O


Har gjort blodpuddingsnacks till min kaxiga lilla ettåring. Hemskt vad duktig och lydig hon blev efter det B)



crazy dog


Sitter o kollar på Yoga.
Köpte en yogabok på Åhlens i fredags. Skulle försöka göra några av övningarna imorse, men varje övning var ca 5-6 sidor lång o det skulle bläddras mitt i övningen o "andas här, andas inte här". O när jag släppte boken för att göra övningarna så bläddrade den iväg själv 20-30 sidor... suck

Så.. jag beslöt mig för att slänga iväg boken så långt jag kunde och lämna över den biten till de professionella, trots allt.
Kollat runt lite och hittat ett ställe som verkar himla bra.
Finns tider 18.15 på måndagar, 18.45 på tisdagar och 17.15 på torsdagar. Himla bra utbud kan man först tycka.
men... jag kan ingen av dom tiderna. 
Jobbar till 19 måndag, dans på tisdag och jobbar till 17 torsdag. t y p i s t  :P


Hoppas på att det är plusgrader imorrn, då ska jag o Nova cykla till jobbet! :)

Vår diskmaskin funkar igen! Hallelujah! :D


Varför kollar man på en hockeymatch om man inte hejar på något av lagen??


Kommentarer
Postat av: mamma

Klart du ska få svar på de svåra frågor du ställer, men jag är ju mamma och kan allt.

Om man gillar hockey så är en bra match en bra match,sen är det skitsamma vilken som spelar. Nu har jag en fråga till dig..VA FAN HAR DU GJORT MED MIN PRINSESSA????????????? Så där såg hon inte ut förut!!!!! Finns det cykelhjälmar till hundar?? Kram

2010-02-28 @ 22:30:54
Postat av: Sandra

Ska komma och hälsa på så fort jag kan till Gotland Mimmi ;)



Kramar*

2010-03-01 @ 16:11:30
URL: http://sandramagdalena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0