Jelly Belly


Jag hinner omöjligt jogga idag. Så jag antar att jag måste bryta schemat nu. Får ta denna dag som vilodag o göra nåt på lördag istället... Har jobbat tills nu och ska snart tillbaka på möte.
Ska bli intressant.

Tycker väldigt mycket om mitt nya head set :)

Springer till postlådan varje dag nu, vill ha brev från SKK ! :)

Såg på Vakna med the voise imorse när jag åt frukost. Dom provade Jelly Bellys! Det såg så gott ut, tror jag ska beställa en såndär ask med 50 olika smaker :P
Hittade en svensk sida som sålde. Ligger numera under favoriter B) http://www.jellybelly.se/
Så fort jag får pengar.........


Nova är fortfarande lite halt i frambenet, hon får bli bättre snabbt. Hade ju tänkt ta med henne ut på ridturen imorrn, men hon kanske får ligga i bilen o vänta.

Blir creperiet på lördag om Mickes pappa vill va hundvakt B)


Inatt ska jag drömma om Jelly Bellys

Kommentarer
Postat av: mamma

Kul att du gillade headsetet gumman. Förstår va du menar och stå på dig låt ingen göra dig lessen elelr trycka ner dig bara för att. Klart man ska försöka jämka men ibland så måste man stå på sig...Hoppas mickes pappa kan med..puss på dig hjärtat.

2010-02-11 @ 19:09:53
Postat av: Josse

haha varför?! ja såg åxå vakna me the voice i morse!! ska vi behöva sätta upp olika tv-scheman me vem som får se vad? :P

2010-02-11 @ 23:20:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0