Hypnos, kan de va nåt tro?


Jag gillar inte riktigt den nya designen här på bloggsidan. Alltså, inte min blogg utan själva sidan man skriver från. Ja, ni som har blogg förstår vad jag menar.
Det har stått tre gånger nu att jag har nya kommentarer, trots att jag läst dom.

De va bättre förr!


Dags för kvällen tv-tittande:

Outsiderskväll ikväll, jag blir alltid lika faschinerad av hypnos. Kanske ska bli hypnotisör, tänk vilket partytrick B)
Adam Alsing blev ju hypnotiserad på radion för en tid sedan, han skulle asgarva varje gång någon sa lågkonjunktur. Verkligen hysteriskt roligt :D 

Nä men skämt o sido, jag måste nog testa det nån gång. Måste bara skaffa mig nån fobi först. Undrar om fästingfobi räknas? Eller disktrasefobi?

Såg spårlöst med. Tänk att två tvillingbröder bott i samma land sedan 1976 och inte ens vetat om varann. Sick

Igår var det ju Blåsningen! Hoppas ni inte missade när Ara blev magnetiskt, för det var verkligen KUL! Gå in på tv3play o kolla på det annars, ni har en vecka på er.


Blev ingen BodyJam för mig o Josse ikväll. Känns som att vi måste lära oss att kommunicera bättre B) Får bli nån annan måndag, efter lite nogrannare planering ;)

Imorrn är det dans igen! Micke och jag tränade som tokar igår. Vi insåg ganska snart att vi har för liten lägenhet :P

Vann en budgivning på Tradera idag med. Hela 7 kr ska jag betala in till säljaren! (varav 6 kr i frakt) Jag gillar såna affärer!


Natt på er


Kommentarer
Postat av: mamma

hej gumman. Jag tycker att hypnos verkar läskigt. Va köpte du på tradera da? Hoppas att det går bra ikväll på dansen. Kram

2010-02-02 @ 10:06:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0