Cha cha chaa


Det gick tokbra på dansen ikväll! Synd bara att man är stel som en pinne, passar inte så bra i latinodanserna :P meen, det kommer väl det med.

Så ja, jag följer mitt träningsschema fortfarande.


Jag blir såå trött på House ibland. Det blir bara värre o värre, men jag kan inte låta bli att längta till nästa avsnitt.
Vi får väl hoppas att detta barn överlever så Cuddy får bli mamma nångång. men, det känns inte alls särskilt troligt. Vad är vitsen med att alla bara får bli lyckliga liksom, då skulle väl folk sluta titta.


Har suttit o funderat lite på min gymnasietid senaste dagarna.
Så himla mycket roliga minnen! O så många galna, sanslösa, sjuka...

Har ni fått bussfjong nångång?.. ni vet.. *pling*

Kommentarer
Postat av: mamma

Så roligt att det går bra med dansen. Jag förstår va du menar med house. kan du inte höra med katarina och nån till om inte ni kan dra ihop folk och ha nån träff..kram

2010-02-10 @ 10:29:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0