Borde egentligen börja träna till högskoleprovet nu... ska bara....


Idag har vi haft arbetsmiljöverket på besök på jobbet. Intressant, men det är rätt mycket man inte alltid tänker på, som man kanske borde.
Ibland tar liksom latheten överhand och man gör dumma lyft eller drar upp ett läkemedel utan handskar.
Shame on me.

Var o tittade på Josse o Bella när dom hoppade ikväll. Dom va så duktiga :) Kanske ska hoppa om två torsdagar, vi får se.

Bara två veckor kvar till resan med jobbet. Stockholm, Grease, Yasuragi med spabehandlingar o trevligt sällskap!

http://www.yasuragi.se/ här ska vi bo en natt, o lyxa oss.


Har just tagit ett varmt bad, tänkte krypa ner i soffan nu o titta på film :)



Saknar mina norrlänningar

Inte för att jag inte trivs här på gotland, det gör jag verkligen. men ibland önskar jag bara att det vore mycket närmare att åka upp.



Kommentarer
Postat av: mamma

jag förstår nog att det är mammsen du saknar:D Det är ömsesidigt ska du veta...Jag förstår att det är tungt med alla måsten gumman, men det är nog dags att ta fram det där tjurighetsgenen och sätta igång med pluggning inför provet. Kramen

2010-02-04 @ 21:16:21
Postat av: Sandra

kom tobaka maruu =P



Sen kan vi flytta söderut igen *vissla

2010-02-05 @ 16:30:10
URL: http://sandralarssonfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0