Badkar skyddar mot allt ont


Har faktiskt skött min träning rätt bra hittills. Klarade åtminstone första dagen. Blev zumba och en längre kvällspromenad med Nova, trots att jag inte var hemma från jobbet förrän kvart i 8. Duktig Mimmi.

Imorrn är det dans.

Har precis köpt en bok. Nån typ av guide till högskoleprovet, som visar olika tekniker av problemlösning. Skulle tydligen va väldigt bra. Jag måste verkligen göra allt nu för att skriva bättre.
Men det är ju fortfarande det, jag kommer inte kunna lära mig alla orden i ordboken på två månader. Tror inte heller jag kommer bli mycke bättre på engelska.

Outsiders ikväll var inte så roligt. Jag har lite svårt att tro på detta med elallergi. Att ett badkar ska skydda mot strålning som går rakt igenom betongväggar.


Ringt o bråkat lite med Volvia idag angående nåt intyg som jag ska gå till läkaren och göra, efter olyckan. Vill inte bli invalidförklarad, men jag är ju inte helt bra heller. Blä

Jag vill ha mina skidor! Är det ingen på gotland som har ett par att låna ut till mig innan snön försvinner??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0