Tantvarning


Ja, enligt Bella så börjar jag bli gammal. Man bör alltså inte kolla på nobellmiddagen när man är 22 år gammal och denne visas parallellt med Idolfinalen :P

"Hur gammal är du då?" skrev hon i ett sms. Ja, det undrar jag med! Så, jag kan bara hålla med - jag håller på att bli tant :P

Det tråkiga med dessa nobellpristagare är bara att man aldrig kommer ihåg deras namn! =/

Jag skulle vilja kommentera och diskutera Andre Geims tal (vars namn jag faktiskt kom ihåg B) ), men kanske borde avstå då - annars kanske de kommer från ålderdomshemmet och hämtar mig :P


Det känns bra att ha gjort något vettigt av denna vecka, det var ett tag sedan nu. Jobbigt att kliva upp på morgnarna, långa dagar, trötta kvällar - men fan så skönt det är med rutiner! Låter klyschigt, men icke desto mindre sant.




Yes we do!


Nu en helg av välförtjänt vila. Ska stänga av ljudet på telefonen och sova ut imorgon bitti. Jag gillar verkligen mina mörkläggningsgardiner :)


Mänskliga rättigheter är viktiga - så länge de inte kostar något

Kommentarer
Postat av: Morsan

Du är absolut ingen tant utan du är vuxen:-D

2010-12-12 @ 11:12:26
Postat av: Josse

ja o Camilla o Fredrik kollade åxå på nobellgalan :P o vi e yngre än du. misströsta icke! hehe

2010-12-15 @ 11:28:15
Postat av: Liisa

Oj, tant vid 22:/ Undra vad man är vid 26 då:S Fosil?? skratt

2010-12-16 @ 13:10:29
URL: http://ljnfoto.blogg.se/
Postat av: Sandra

Åh, mörkläggningsgardiner!!!



hm.. man kanske inte ska ha sånna egentligen,, sover ändå för länge XD

skulle vara sköbnt med rutiner här också, ett jobb att gå till.. händer säkert då man flyttar ner =)

2010-12-20 @ 00:06:28
URL: http://sandralarssonfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0