Jul i antågande


Dagen före dopparedan... Om 30 min börjar då detta omtalade dygn, som det städas och fejas, inhandlas tonvis med mat och presenter och folk färdas många många mil för, trots kyla och snöoväder - julafton.
Ett underbart dygn om man frågar mig, men det är tyvärr inte längre än något annat dygn.

Blev såklart fast i Sagan om ringen. Sett den x antal gånger redan, men man måste ju se hur det går - det kan ju faktiskt ha ändrats :o
Upptäckte dock att den räcker till kl 1, hur tänkte dom då? Att folk vanligtvis sitter uppe natten före julafton, för att man inte har annat för sig? Det kan bli ett problem i mitt fall, då ögonen snart faller ihop...

Julstädande tar på krafterna.

Tanden värker, trots att det inte är något fel på den. Märkligt.

Dags att hoppa i säng och somna till slutet av filmen. Imorgon bitti ska jag slå in de sista julklapparna, sedan bort till mor och bror för att äta julfrukost :)

GOD JUL PÅ ER ALLIHOP! :D

Jag hoppas och önskar såklart att ni ska få en underbar helg


Jag är rätt svag för irländskt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0