Gott nytt år


Kanondag på jobbet idag :)

Åkte till moster när jag slutade. Vi hade sällskapsspelsafton med Pictionary, Utan tvekan, Med vilda gester o Familjegeni... Som om jag inte retat min bror tillräckligt, så kan jag väl berätta även här att jag spöade honom i samtliga B)

Imorgon blir det att åka till sin gamla stad Österund. 
Ska bli väldigt roligt att träffa gamla vänner, har inte sett de på år !  Gammal vänskap rostar aldrig :)

Har förresten blivit med bössa idag, lite hastigt och lustigt.


Tikka T3 lite 8x57.


Jag säger då det..


Imorgon den här tiden skålar vi in det nya året, tiden går fort!


Gott nytt år mina vänner och Johan


Kommentarer
Postat av: morsan

Ville bara göra ett litet inlägg...Du va inte ensam om att vinna eller hur???????

2010-12-31 @ 14:27:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0