Spring is in the air


Jag kanske lovade att jag skulle bli bättre på att skriva här när högskoleprovet var klart.

Isåfall ljög jag.


Jag har inte tid att skriva här just nu, det är fortfarande väldigt mycket annat att göra än att sitta vid datorn.
Jobbet flyttar, så jag kommer vara där rätt mycket.
Sen börjar det ju bli vår, så jag ska ha så mycke kul med Nova som det bara går!
O så börjar jag Yoga imorrn!
Danskurs på tisdag.
Läkemedelsmiddag på onsdag.
Hundkurser, ridning o mycke mycke mer! :)
Micke fyller år nästa vecka, så måste ränna ringmuren runt efter nåt bra att ge honom <3

Red på en nordis idag hos Bella. Dom e så mysiga :) Nu blir jag ju sugen att köpa häst.

Högskoleprovet gick ju skit, för er som inte redan vet det.
Eller, det gick bättre än ifjol..  men långt ifrån tillräckligt bra.
Beställde en engelskabok idag. Ska börja läsa engelskaböcker o hoppas att det hjälper B)

Nä, gonatt



Kommentarer
Postat av: mamma

När jag läser det där så tänker jag på en liten orkan som far fram:-D

2010-04-13 @ 21:03:36
Postat av: rogge

Hold YOUR horses!! Du har inte ens tid att kommentera din brors blogg och ännu mindre skriva nått i din egen. . Hur ska du ha tid med en häst???????? Ta ner ponny-hingsten på ön föresten så slipper man höra hur synd det är om han (msngubbe med solglasögon)



Ha det bra käre syster. . . Å du du behöver inte vara så arg så det blir askmåln så inte vi kan flyga ner i juni. . Kramen

2010-04-22 @ 11:21:00
URL: http://thecosyboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0