Underskatta aldrig ett Nintendo 8-bit


Denna dagen har gått i tv-spelets tecken :)

Regn och blåst ute, så det var inte särskilt svårt val att stanna inomhus i soffan!

Spelat massa gamla Nintendo 8-bitspel. Super Mario, Kid Icarus och massa andra. Grymt roligt! Nostalgi

Sitter vid våran nya dator nu, som vi köpte i september. NU är den igång! :D
 
Imorrn är jag LEDIG! Då hoppas jag på finväder, för då ska Nova få träffa Hera igen.
O så hade jag tänkt att trycka in lite shopping med. Det går alltid, allt handlar om prioriteringar :P

Micke har gått o lagt sig. Ska krypa ner nu jag med.

Ljudet av knappande på ett tangentbord är väl inte särskilt enerverande när man vill sova, eller? :o

Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0