Suuk :(

Nå GRYMT tråkigt att va sjuk o sitta inne. Har iallafall köpt massor med chokladglass som jag kan trösta mig med.

Ska se på film nu snart, undrar hur långt jag hinner kolla innan jag somnar..? Vad tror ni? :o


Min bror har också börjat skriva blogg igen www.thecosyboy.blogg.se

Berättade för honom idag om nominering till grabbplanet. Håll nu alla tummar i världen att han får åka med!! :D

Nu när han börjat va sådär duktig o komma i form så kanske jag också måste va det. Undrar om jag också ska sätta upp nåt sånt mål... Bäverloppet i sommar på kortare tid än honom! B) Nä, de skulle bli alldeles för jobbigt :P

Soffan känns väldigt välkomnande just nu. Soffan och chokladglass. Bra livsstil.
Men jag e ju sjuk, då får man ju ha de så :D


( isåfall är jag sjuk jämt . .  )


Kommentarer
Postat av: Erika

Men jag är nog för snäll jag, läser att du tycker för få läser din blogg så jag hoppar genast in och lusläser varenda ord.... Kan ha varit så att jag tyckte det var så himla bekvämt att bara trycka på din länk för att komma hit med.... Men det kan man bara gissa sig till.. ;o)

Du är ju riktigt bra på att skriva ju! Detta var väl inga problem för dig fast Roger skrev mycket mer(idag iaf) men det är nog bara för att bränna en massa kalorier... Skrev att jag skulle fundera på att haka på hans motionsidé men tycker nog längst in att din idé med att ligga i soffan och mumsa glass lät betydligt roligare... B-)

Ha det så gott!!

2009-11-17 @ 01:01:05
Postat av: Broder Roger

NEJ HALLÅÅ!!

Jag lovar att du med din lätta kropp inte behöver jogga många pass innan du klarar att jogga i sakta mak i bra lång sträcka.. Du ska med!!!! VI ska slå vad!!



Johan Olsson Johan Frost Du Jag Liisa å Micke ska springa!!!



Tack för nomineringen men jag tror inte jag har så stor chans =P kram

2009-11-17 @ 15:46:42
URL: http://thecosyboy.blogg.se/
Postat av: joharn

dra inte in mig i det hela nu!!!! taskigt

2009-11-18 @ 17:32:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0