Pics


vad har jag gjort denna helg tro..? Jaa.. ingen aning. Den har bara försvunnit.

Har bokat resan upp till norrland i jul. Den 18e åker jag!
Ska boka hemresa nu snart med, innan dom är slut.

Vi köpte en jättefin stor adventstjärna idag! Svart med silver broderat :D
Bild kommer

Josse va här o lekte med mig en sväng igårkväll. Vi hittade massa fula skyltar

Smakprov på några såna







Tidningsutklippet fattade jag inte förrän jag läste den sista personens svar. Tyckte det lät som en riktig grannfejd X)


Idag har jag varit ute med mina djur. Dom tyckte att det var en jättebra idé. nu sover dom som stockar båda två. En i korgen och en i garderoben... ni kan nog lista ut vem som ligger var B)


Lite bilder från idag



Världens finaste hårboll



Nova ute i våtmarkerna B)



Blev förbannad på en stackars liten tall



Men barren va inte så populära att äta på :P








Smälter väldigt bra in i höstens färger




Jag vill ha en systemkamera :(


Kommentarer
Postat av: Liisa

Tjoho! Gud har ni såna färger än i Visby?:( här är det snö och kallt, här är adressen till horoskop sidan http://www.monika.nu/horoskop/



Va fin Nova är:) och tror Nisse är den fränaste katt jag någonsin mött skratt

2009-12-01 @ 16:24:57
URL: http://ljnfoto.blogg.se/
Postat av: Rogge

Väldigt fina kort på de där två oxå :) MEN Liisa frän är inte rätt ord, efterbliven kanske asg

2009-12-01 @ 17:50:37
URL: http://thecosyboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0