Pengar pengar..


Nu har jag varit i stan och gjort bort pengar. De va ju typist.

Det var egentligen mamma som skulle köpa skor, men istället köpte jag lång skjorta o underkläder. Förstår inte varför jag alltid ska hitta massa fint när jag inte har tänkt köpa nåt o egentligen inte har råd. suck.

Micke protesterade nyss:
-Du ska inte skriva blogg, du ska bry dig om mig!
-Gå o dammsuga eller nåt sålänge då...

Nu dammsugar han :)

Vi har köpt färska räkor o aioli, så ikväll blir det gomat'n.

Mamma försöker lära Nova att städa. Det borde ju ligga i Mickes intresse, kan man ju tycka ;)


Robinson börjar ikväll.. undrar om man ska kolla? Orkar inte kolla på mr spännismacho Paulo Roberto.

Micke letar sin plånbok. Är det nån som har sett den så ring.

Kollade på julgrejer idag med. Tänk! Snart e de jul :D


Dom säljer semlor på Atterdags!! :o
Kollade efter påskägg med, men det blir väl nästa vecka. Måste ju va ute i god tid!!


Jag vill ha tips på bra film! Skriv!


Du är för dålig för att kasta sten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0