Oj, hur hamnade jag här..?

Satt i soffan och hade tråkigt, funderade över vilka tv-program jag missat den här veckan och annat viktigt. Fick då för mig denna märkliga idé att skaffa blogg.

Jag är ju absolut ingen bloggskrivare, men jag vet inte om jag är städerska eller kock heller - men laga mat o städa kan jag ju.

Hann inte mer än att försöka hitta på ett namn förrän jag blev förbannad. Det stod att det namn jag ville ha var upptaget, men när jag sökte efter någon med den bloggen så fanns det ingen.

Till slut blev det ett så fantasifullt namn som 8 olika nyanser av grått, men då min favoritfärg innehåller ett å så fick det bli på engelska med. Ingen människa kommer nånsin hitta hit men det gör inte så mycket. Jag är van vid monologer..

Så, nu har jag skaffat blogg med!

Kommentarer
Postat av: Morsan

Kul idé

Hoppas det blir många inlägg och att dessa innehåller en massa roliga och tokiga saker som dina djur och du själv hittar på..Kram

2009-11-06 @ 19:18:18
Postat av: Sandra

Yeeey! äntligen en marie blogg ^^ dansar

2009-11-11 @ 10:43:37
URL: http://zitu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0