O så lite idolåsikter såklart..

Calle har verkligen underbar röst. Hoppas han kommer långt o gör nån skön rocksamling.

Däremot börjar jag tröttna på Tove, som varit min favorit hela tiden. Hur ska hon klara att va artist med allt vad det nu kan tänkas innebära, om hon inte klarar av att ta juryns kritik utan att måsta låsa in sig på toaletten och gråta..? Duktig på att sjunga är hon, men man måste väl klara tanken på att alla inte älskar en?

Rabbisen åkte ut förra veckan med, så nu har jag ingen att reta mig på.


Jaja, hela nio läsare av min blogg idag :) Vilka är ni tro..?


Kommentarer
Postat av: jasmine

Här är en ^^

2009-11-13 @ 22:28:27
URL: http://novajasmine.blogg.se/
Postat av: Morsan

Här är en till...Jag tycker om din blogg, så fasen tar dig om du slutar. Sen NI som kollar ta och kommentera!!!!

2009-11-14 @ 11:01:35
Postat av: linda...

mig slipper du inte ;)

2009-11-14 @ 22:04:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0