Mmm

Har haft ett stort problem idag.
Hörde en låt på radion som jag blev toksåld på, men fick aldrig veta vad den hette. 

Micke är expert på att gissa låtar, så slängde mig på telefonen o ringde honom
-Va e de för låt som går såhär: "Mmm mmm mmm mmm" ?!?
-Öhh.. ingen aning...? E de ingen text eller refräng?
-Jo de e väl den, tror jag? men han har jättemörk röst, ganska lugn men ändå rockig låt!!
-Jag har ingen aning.....

Sedan har jag gått o nynnat "mmm mmm mmm mmm" hela dagen, eftersom de va de enda jag kom ihåg. Det har gnagt i min stackars lilla hjärna :(

Så, i badkaret ikväll satt jag återigen o nynnade o frågar då Micke för 88:e gången om han verkligen inte hört nån som går Mmm mmm mmm mmm...

-Jamen, går den Mmm mmm mmm mmm?
-JA! Jag har ju sagt de hela tiden!
-Jamen de e ju Mmm mmm mmm mmm!!
-Säg vad den heter då!?

Då hette den ironiskt nog så...
Jaja, här är den iaf, ENJOY!

http://www.youtube.com/watch?v=9q91_kcx3no&feature=fvst


Haft godisjakt på jobbet idag.

Jag kom med godis till jobbet. Jag o bella kastade oss på det
"Ät inte upp godiset barn" hördes utifrån receptionen.
Senare gömde vår kära veterinär godiset och vi var inte sena att ge igen! B)
Vi gömde det i ett annat skåp och när vi sedan bad honom ta fram det så hittade han det inte. Konstigt? B)
Sedan blev han kallad slarver o senil, men insåg snart att vi gömt de då jag har sånt grymt pokerface. (hemsk låt btw)
Slutligen hade han fått nog:
"Jag skriver inte på vaccinationsintyget förrän du säger var ni gömt godiset!!"

Stackarn :)



Mmmm mmmm mmmm mmmm


Kommentarer
Postat av: morsan

Du har lite konstig smak på musik du gumman:)

2009-11-13 @ 16:17:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0