Kollar Filip o Fredrik ...

Nu har Micke kommit på att han ska göra om vårt tredje rum till ett pojkrum.. Nu önskar han sig en bilbana i julklapp. Du har ju redan fått de du ska ha!

Försökte tempa snorig katt igår men det va inte så lätt. "Jag hittar inte hålet, de e så jävla mycke hår"
Stackars liten Micke.
Efter en halvtimme lyckades vi få en temp men då va den ju inte ens trovärdig längre. typist

det måste va mitt favoritord, jag o Nalle Puh.. Men de e faktiskt så, de e himla mycke grejer som e just typist.

(Ja, jag vet hur det ska stavas, eller hur det borde.. but its more like guidelines than rules)


Idag under farsdagsfirandet satt jag o smed onda planer om en råttfälla och en nos. Vår kära hund har nämligen kommit på att man kan äta från köksbänken när matte och husse är borta.
Försökte böja till den o få den att slå igen lite snällare, men de va för svårt


Fortsättning följer.......

Kommentarer
Postat av: Morsan

Gissa va typiskt killar det är, vänta tills ni får barn om det nu blir en pojke vill säga.Då är jag säker på att Micke kommer att köpa en radiostyrd bil när han fyller ett:D.Saknar dig gumman..puss kram och dubbelkram

2009-11-09 @ 11:51:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0